Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu

al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec

 

Konkurs ofert na przyznanie wyłączności obsługi gastronomicznej "Dni Mielca 2023"

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT NA PRZYZNANIE WYŁĄCZNOŚCI OBSŁUGI GASTRONOMICZNEJ W DNIACH 26.08.2023 – 27.08.2023 r

„DNI MIELCA 2023”

1. ORGANIZATOR

Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu
Adres: Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec
Tel.: 0-17 787-50-02
www.kultura.mielec.pl

2. ZAKRES OBSŁUGI

1. Wyłoniony w konkursie Wykonawca wybrany do zawarcia umowy zobowiązany jest do zapewnienia kompleksowej obsługi gastronomicznej „Dni Mielca 2023” w terminie 26-27.08.2023 r. na terenach MOSIR (tereny rekreacyjne za basenem) w godzinach od 12:00 do 23:00 w sobotę 26.08.2023 oraz w godzinach od 12:00 do 24:00 w niedzielę 27.08.2023. W zakres obsługi wchodzi:

1) Dystrybucja piwa (po uprzednim uzyskaniu zezwolenia przez obsługującego w Urzędzie Miejskim w Mielcu) w kubkach plastikowych o poj. nie mniejszej jak 0,4 l.

2) Przygotowanie i sprzedaż potraw z grilla:(karkówka, kiełbaski, szaszłyki, kebab, hot dogi, hamburgery, bigos, golonki, frytki i zapiekanki.)

3) Sprzedaż napojów bezalkoholowych.

4) Sprzedaż słodyczy (żelki Haribo, cukierki, lizaki, mega żelki, sorbety, lody gałkowe i włoskie)

5) Sprzedaż popcornu, waty cukrowej, kukurydzy gotowanej, prażonek, hot dogów, bigosu, hamburgerów, golonek, frytek, zapiekanek, gofrów, balonów, zabawek, wyrobów ze srebra i złoto podobnych biżuteria, rękodzieło .

6) Ceny sprzedawanych podczas imprezy produktów ustala Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko. Organizator nie ręczy Wykonawcy za dochodowość obsługi gastronomicznej podczas imprezy.

2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca siedzące pod parasolami z ławeczkami oraz stolikami w ilości ok. 2000 miejsc.

3. Teren wyznaczony przez Organizatora pod działalność gastronomiczną łącznie z miejscami siedzącymi musi być ogrodzony metalowymi płotkami na koszt Wykonawcy.

3. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM I EKONOMICZNYM,

1) Informacja na temat wadium:

Wykonawca przystępujący do konkursu i składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w pieniądzu w kwocie: 4.000,00 zł (cztery tysiące). Wadium można wnieść przelewem na konto nr

75 1240 2656 1111 0010 9367 6581 najpóźniej do upływu terminu składania ofert.

2) Wadium Wykonawcy, który złożył ofertę uznaną za najkorzystniejszą zostanie zaliczone na poczet zaproponowanej ceny za przyznanie wyłączności. W wypadku zawarcia umowy pozostałym uczestnikom konkursu wadium zostanie zwrócone na wskazany przez nich w ofercie rachunek bankowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Organizatora (informacja zostanie przekazana pisemnie, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem). W wypadku nie przystąpienia do zawarcia umowy zgodnej z załączonym projektem Wykonawca traci wadium na rzecz Organizatora konkursu. W takim przypadku jak opisany w zdaniu poprzednim Organizator wezwie do zawarcia umowy kolejnego Wykonawcę, który zaproponował najwyższą cenę za wyłączność obsługi.

3) Organizator za zapewnienie wyłączności Wykonawcy, na kompleksową obsługę gastronomiczną Dni Mielca 2023; ustala minimalną kwotę do zapłaty przez Wykonawcę na rzecz Organizatora 35 000 zł. brutto.

4)  Oferty zawierające propozycje niższej kwoty niż wymienione w & 3 p.3 zostaną odrzucone.

4. PROCEDURA

4.1 Tryb udzielenia zamówienia – konkurs ofert.
4.2 Kryteria oceny ofert – najwyższa cena
4.3 Informacje administracyjne

Termin i miejsce składania ofert – do 05.07.2023 r. do godziny 10:00 w formie pisemnej w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu Al. Niepodległości 7, pokój nr 15 (sekretariat) lub e-mail: sekretariat@kultura.mielec.pl Termin i miejsce otwarcia ofert – Organizator konkursu dokona publicznego otwarcia ofert w obecności przedstawicieli Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 05.07.2023 r. o godz. 11:00 w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu, Al. Niepodległości 7, pokój nr 17 (sala konferencyjna - II piętro).

Termin związania ofertą – 14 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

5. DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ

1. Wypełniony formularz oferty wraz z wykazem asortymentu.
2. Parafowany projekt umowy.
3. Wykaz obsługiwanych imprez min.3.

6. PLANOWANY TERMIN ZAWARCIA UMOWY

Organizator przewiduje zawrzeć umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w konkursie w terminie związania z ofertą.

Załączniki:

Draft umowy - obsługa gastronomiczna Dni Mielca

Utworzono dnia 29.06.2023, 14:27

Program Dni Mielca 2023

Utworzono dnia 29.06.2023, 14:27

Informacje

Liczba wyświetleń: 104
Utworzono dnia: 29.06.2023

Historia publikacji

  • 29.06.2023 14:29, Administrator
    Edycja załącznika: Program Dni Mielca 2023
  • 29.06.2023 14:28, Administrator
    Edycja załącznika: Draft umowy - obsługa gastronomiczna Dni Mielca
  • 29.06.2023 14:27, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik